Bruktbutikker og loppemarked i Oslo

Hovedforumet hvor man kan diskutere alt som har med interiør og gjøre

Bruktbutikker og loppemarked i Oslo

Innlegg lilleflittig Lør Aug 23, 2008 2:48 pm

Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og loppegal som jeg jo er, hadde jeg håpet på å løpe fra bruktmarked til bruktmarked hvert ledige sekund. Jeg har googlet endel, og funnet noe, men jeg mistenker at ikke alt sånt ligger på nettet..

Kjenner noen til noen bra loppemarked eller bruktbutikker i Oslo? Hjelp mottas med takk :)
Brukerens avatar
lilleflittig

Re: Bruktbutikker og loppemarked i Oslo

Innlegg Minigull Fre Sep 05, 2008 11:00 am

Her er det en fullstendig oversikt! :) Jeg var i Lommedalen på lørdag og fikk en kul komode og en tallerkenhylle! :)
Minigull

Innlegg lilleflittig Fre Sep 05, 2008 7:17 pm

Oooh, ja jeg har vært der inne og sjekka :) Den skaffa meg masse digg på loppemarked på Sagene skole.

Det er loppemarked på Hausmania og Bryn skole i helga! (Jeg er hjemme i helga, så jeg får ikke dratt dit, men god tur til alle som drar)

Takk for svar forresten :)
Brukerens avatar
lilleflittig

Innlegg Minigull Lør Sep 06, 2008 9:36 pm

Hihi.. Var på loppis i dag også! Helt syyyyyyyk! Var der 15 min over åpningstiden og det var helt fult av folk! Det var tilnærmet RIBBA! Haha.. Jaja.. Fikk meg et kult lite 50 talls bord som jeg skal bruke som tegne/male bord til lille snuppa! :) Hele 20,- kr måtte jeg bet for det!
Tenkte å bruke tavlemaling på bordplata.. :)

Får masse inspirasjon av dere bloggere! Kanskje på tide at jeg får min egen... :)
Minigull

---------

Gå til Interiørforumet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester