Butikker i det store utland

Her kan du diskutere egen og andres blogger, komme med og spørre etter tips og hjelp

Butikker i det store utland

Innlegg Lisbeth Søn Jun 29, 2008 9:12 pm

Da hiver jeg meg innpå her og starter en ny tråd. Noe jeg nemlig har savnet er et sted med en butikkoversikt i det store utland. Tips og adresser til interiørbutikker verdt et besøk vil vel alle dra nytte av. Jeg starter med Danmark Her kommer navn på 2 butikker i den nordlige delen.
I Nørregade 23 i Ålborg ligger der en herlig butikk som heter DE FIRE ÅRSTIDER. Nørregade er en gågate med mange kafeer og iskrembarer der man kan plassere mann og barn, eller foreslå tivoliet Karolinelund for familien mens du rusler til butikken, tar deg ti minutter fra tivoliet.hihi. Butikken fører stort sett saker i den franske landstil , godt utvalg, helt ok priser, men best av alt billigere enn her hjemme :D
Er du i Løkken finner du butikken : HUSET MØLLER. Den ligger i gågaten midt i Løkken sentrum.Her bør en ha god tid for den bugner av de lekreste saker og kurver, mange kurver! Fører Greengate og ellers saker i den franske landstil, noanoa klær og nydelige tekstiler til hjemmet. Også stoffer i metervare.
Midt i Blokhus sentrum ligger en butikk som kun fører Villa collection, også verdt et besøk.
Det var det jeg kunne by på, håper noen finner tipsene praktisk i disse glade ferietider.
Brukerens avatar
Lisbeth

Re: Butikker i det store utland

Innlegg Mita`s hjørne Søn Jun 29, 2008 9:42 pm

Supert... :D , er jo bestandig kjekt å få noen tips om flotte steder å legge igjen penger - og steder å plassere gubben å unga... for de har ikke den helt store tålmodigheten når det kommer til slikke butikker...
Mita`s hjørne

---------

Gå til Bloggernes hjørne

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest