Farge på lister osv

Hovedforumet hvor man kan diskutere alt som har med interiør og gjøre

Farge på lister osv

Innlegg Jenny Søn Sep 21, 2008 11:17 pm

Ble plutselig heeelt blank her. Når jeg vil ha hvite lister, er det bare å velge standard hvit mailing da, eller finnes hvit i flere nyanser?? Hva er finest??? :oops:
Jenny

Re: Farge på lister osv

Innlegg fru Pink Man Sep 22, 2008 11:34 pm

Jeg synes helhvitt i blank utførelse er det fineste, men det spørs jo litt hvordan veggfarge du har?
80 glans er helblank, og er lekkert på listverk!
:)
fru Pink

Innlegg Jenny Man Sep 22, 2008 11:43 pm

Akkurat nå har jeg caffe latte på veggene(grøss), men kommer til å ha en litt lysere farge tenker jeg:) Jeg synes også at blanke lister er finest, de jeg har nå er ikke så veldig blanke akkurat... men takk for svar :D
Jenny

Innlegg Mita`s hjørne Lør Nov 29, 2008 9:17 am

Har nettopp malt listene i huset... brukte Lady - farge bomull, ble utrolg flott... ser jo det er i sept, tråden ble startet... men fargen ble så flott at den er verdt å prøve...
Mita`s hjørne

Innlegg Miann Søn Nov 30, 2008 11:51 am

Jenny skrev:Ble plutselig heeelt blank her. Når jeg vil ha hvite lister, er det bare å velge standard hvit mailing da, eller finnes hvit i flere nyanser?? Hva er finest??? :oops:

Ja hvitt er ikke hvitt :shock:
Standard hvit på dører og lister ferdig fra fabrikk er eggehvit. Men eggehvit er heller ikke eggehvit når du skal gå å kjøpe. :? Den ene er litt gulere enn den andre. Husker ikke hvilken det var men det vet de i butikken.
Jeg synnes og at HELT RENE HVITE lister er det fineste. Uansett kommer det an på hvilken stil du har i hjemmet ditt.
Miann

Innlegg Violet Man Des 08, 2008 6:58 pm

Dersom du skal male veggene lysere, har jeg sett noen som velger samme hvitfarge på veggene som på listene, bare at en har mye mer glans i malingen som brukes på listene :)
Violet

---------

Gå til Interiørforumet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester