Fargehjelp

Hovedforumet hvor man kan diskutere alt som har med interiør og gjøre

Fargehjelp

Innlegg _mia_ Lør Jul 26, 2008 8:12 pm

Vi skal pusse opp stue og soverom, men klarer ikke velge farge.

På stua og et av soverommene ønsker vi en lys (litt varm hvittone) farge som går til rødt og beige.

På et av barnerommene ( til gutt) ønsker vi en lys grønn farge (har hvite møbler)

PÅ vårt soverom harj eg tenkt å ha en vegg i en dyp sjokoladefarge og de andre veggene litt lysere. Men hvilke farger? Har tenkt å ha hvite møbler (kommode og nattbord) men er ikke sikker om det vil bryte for mye. Vi skal også ha et stort klesskap der inne. Er også usikker på hvilke farger jeg da skal ha på gardiner, puter osv.

Når jeg sitter å ser på fargeprøver klarer jeg ikke dra det hele sammen så jeg er veldig takknemlig for alle innspill!!
_mia_

Re: Fargehjelp

Innlegg fru Pink Tor Jul 31, 2008 11:13 pm

Av hvitfarger synes jeg er eggehvit er lekrest! Hvit uten å bli for gul eller grå, akkurat passe.
De andre fargene du nevner har jeg ikke brukt noe, så kan ikke tipse om noe desverre. Lykke til:)
fru Pink

Re: Fargehjelp

Innlegg Storeflittig Søn Aug 03, 2008 1:15 pm

Her i huset jeg sitter nå har de brukt mye lys antikk og toscana. det to varme hvitfarger som passer utmerket til brunt, og varm rød:)særlig toscana er flott syns jeg, den er virkelig ekstra varm.
Brukerens avatar
Storeflittig

---------

Gå til Interiørforumet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester