Hvilket bloggenavn funker best?

Her kan du diskutere egen og andres blogger, komme med og spørre etter tips og hjelp

Re: Hvilket bloggenavn funker best?

Innlegg mariefriis Lør Jun 28, 2008 1:21 pm

Jeg må innrømme at jeg av og til tror at jeg er i noen annens "hus" eller "verden"enn hva jeg egentlig er. :oops:

Mitt eget bloggnavn(De små tingene i livet) et heller ikke særlig fantasifullt, men etter å ha hatt det som bloggnavn i snart fire år føler jeg at navnet er en så stor del av meg og min blogging at jeg ikke kan bytte på det. Dog har jo domenet mitt et mer unikt navn () også håper jeg jo at bloggen min kanskje kan skille seg ut i mengden med det jeg skriver om (det er jo lov å håpe).
mariefriis

Innlegg Den gode feen Søn Jun 29, 2008 7:37 pm

lenas skrev:Er helt enig med Emmeline jeg, men husker veldig godt at jeg satt der å vridde hjernen min da bloggen ble til...det var bare det at det kom lissom ikkeno genialt ut :roll:

Enda vrir jeg med jevne mellomrom, og det kommer fremdeles ikkenoe...
Håper på at det kommer noe snart for jeg liker egentlig ikke bloggnavnet mitt selv :lol:

For meg er du framleis Madam mim ;)
Den gode feen

Innlegg natasha Man Jun 30, 2008 9:32 am

Ja jeg er helt enig. Strever med det samme selv. Da jeg startet opp (ikke lenge siden ) visste jeg ikke at denne verden var så stor og enda større har den blitt på denne korte tiden. Kunne nok kanksje jobbet litt mer med å finne et spesielt navn som skilte seg ut!!
Så er mitt spørsmål, Hva skjer hvis man bytter navn nå?? vil det være dumt??

Hilsen Kerstin
Sist endret av natasha den Man Jun 30, 2008 9:35 am, endret 2 ganger.
natasha

Innlegg natasha Man Jun 30, 2008 9:33 am

Ja her ser jeg at jeg har valgt feil navn.. natasha..

Jeg har bloggen . Mitt hvite hus.

Kerstin
natasha

Innlegg sologbolig Tir Jul 01, 2008 10:32 pm

Å finna eit namn som skulle passa på det bloggen skulle handla om og som du sjølv skulle lika, var ikkje lett. I ettertid tenker eg at eg skulle brukt lengre tid, menmen.... Det er litt vanskelig å holda styr på kven som er kven, men eg har laga meg eit system (litt typisk for meg akkurat det !!) Har ei bok der eg skriv ned bloggenamn og eit par stikkord på kvar enkelt. Deretter skriv eg ned dato når eg svarer (med blyant, slik at eg viskar ut etterkvart) :lol: Det e' nå gøy iallefall!!
sologbolig

Innlegg lenas Tor Jul 03, 2008 1:20 am

For meg er du framleis Madam mim ;)[/quote]

:D koselig å høre...har faktisk vurdert å ta det bloggnavnet tilbake lenge. Det var liksom mere meg ;)
Brukerens avatar
lenas

---------

Forrige

Gå til Bloggernes hjørne

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest