Hvor mye er FOR mye for en pute?

Hovedforumet hvor man kan diskutere alt som har med interiør og gjøre

Hvor mye er FOR mye for en pute?

Innlegg Storeflittig Fre Jun 27, 2008 6:15 pm

Der jeg jobber var det i dag innom en dame som kjøpte fantastisk flotte puter a 750 kr stk. Jeg er student og har aldri råd til slikt, ikke tror jeg at jeg kommer til å ville bruke såpass mye på en pute heller. Hva syns dere?
Brukerens avatar
Storeflittig

Re: Hvor mye er FOR mye for en pute?

Innlegg Violet Fre Jun 27, 2008 9:07 pm

Jeg synes det er litt vel mye penger for en pute, drømmer selv om puter fra Susanne Scherning som ligger i samme prisklasse desverre
Violet

Innlegg Conny Fre Jun 27, 2008 9:14 pm

Det er helt klart mye, men har man falt for en pute så er det lett åta seg råd til det og. Jeg har to Gantputer og de var ikke akkurat gitt vekk, men jeg måtte bare ha dem! :oops:
Brukerens avatar
Conny

Innlegg Ann-Helen Fre Jun 27, 2008 9:57 pm

750.- er mange penger for en pute!! Men som det blir sagt, -må man så må man :D
De gangene jeg har kjøpt ting jeg e g e n t l i g ikke har råd til har jeg erfart følgende: Når det har gått en lten stund og den dårlige samvittigheten er borte, da er jeg velid glad for at jeg kjøpte alkkurat den tingen og angrer som regel aldri :D
Brukerens avatar
Ann-Helen

Innlegg lenas Fre Jun 27, 2008 10:20 pm

Det synes jeg er mye. Hver gang jeg ser flotte tekstiler som er veldig dyre tenker jeg at jeg må da greie å lage dem selv...men så går som regel tida og ingenting blir laget ;)
Brukerens avatar
lenas

Innlegg rosa Fre Jun 27, 2008 10:41 pm

Eg trur ikkje eg hadde klart å svi av 750 kr for ei pute...

Men, skal jo aldri sei aldri - plutseleg står ein der :o
Brukerens avatar
rosa

Innlegg fru Pink Lør Jun 28, 2008 10:54 am