Hvor mye er FOR mye for en pute?

Hovedforumet hvor man kan diskutere alt som har med interiør og gjøre

Hvor mye er FOR mye for en pute?

Innlegg Storeflittig Fre Jun 27, 2008 6:15 pm

Der jeg jobber var det i dag innom en dame som kjøpte fantastisk flotte puter a 750 kr stk. Jeg er student og har aldri råd til slikt, ikke tror jeg at jeg kommer til å ville bruke såpass mye på en pute heller. Hva syns dere?
Brukerens avatar
Storeflittig

Re: Hvor mye er FOR mye for en pute?

Innlegg Violet Fre Jun 27, 2008 9:07 pm

Jeg synes det er litt vel mye penger for en pute, drømmer selv om puter fra Susanne Scherning som ligger i samme prisklasse desverre
Violet

Innlegg Conny Fre Jun 27, 2008 9:14 pm

Det er helt klart mye, men har man falt for en pute så er det lett åta seg råd til det og. Jeg har to Gantputer og de var ikke akkurat gitt vekk, men jeg måtte bare ha dem! :oops:
Brukerens avatar
Conny

Innlegg Ann-Helen Fre Jun 27, 2008 9:57 pm

750.- er mange penger for en pute!! Men som det blir sagt, -må man så må man :D
De gangene jeg har kjøpt ting jeg e g e n t l i g ikke har råd til har jeg erfart følgende: Når det har gått en lten stund og den dårlige samvittigheten er borte, da er jeg velid glad for at jeg kjøpte alkkurat den tingen og angrer som regel aldri :D
Brukerens avatar
Ann-Helen

Innlegg lenas Fre Jun 27, 2008 10:20 pm

Det synes jeg er mye. Hver gang jeg ser flotte tekstiler som er veldig dyre tenker jeg at jeg må da greie å lage dem selv...men så går som regel tida og ingenting blir laget ;)
Brukerens avatar
lenas

Innlegg rosa Fre Jun 27, 2008 10:41 pm

Eg trur ikkje eg hadde klart å svi av 750 kr for ei pute...

Men, skal jo aldri sei aldri - plutseleg står ein der :o
Brukerens avatar
rosa

Innlegg fru Pink Lør Jun 28, 2008 10:54 am

.. det var mye, ja! Husker jeg siklet på noen designers guild puter i den prisklassen før jeg fant ut at jeg jo kunne sy dem selv. Endte opp at jeg fikk 2 store puter for 1 m stoff fordi stoffet var så bredt. (og 650 for to designers guild puter var jo ikke så gæærnt:) Tenkte jeg skulle gjøre det samme snart igjen, de har falmet nå og og jeg trenger noe nytt å se på også! ...men nå drømmer jeg også om en susanne scherning pute jeg også, eehh..
fru Pink

Innlegg Emmeline Man Jun 30, 2008 11:05 am

TJA en million kroner for en pute er iallefall FOR mye...hehehe

Jeg har noen naboer som har bygget hytte på Geilo. Mannen stakk innom før jul, og fortalte at han måtte være på hytten i en uke for å se at alt ble ferdig. Det skjønner jeg godt, svarte jeg: Det er SÅ irriterende når det mangler noen lister og småting her og der...

Å neida svarte naboen; Huset er ferdig. Det er et firma som skal innrede hytten med gardiner, senger, sengetøy, sofaer, bilder, pledd og puter og sånn.

Okey----sa jeg ( vel vitende om at denne familien har en årsinntekt på veldig mange millioner kroner) OG ---nå har altså min datter vært på hyttetur...og kommer hjem med bilder fra hytteturen. Og jeg kan bare se på bildene og slå fast at hvert av sengesettene har den nette pris av 2000 kroner, og utenom kommer det puter til 500 kroner stykket--i fleng--på hver seng....

SÅ det er noen som har det!!
Emmeline

Innlegg Den gode feen Man Jun 30, 2008 12:34 pm

Emmeline skrev:TJA en million kroner for en pute er iallefall FOR mye...hehehe

Jeg har noen naboer som har bygget hytte på Geilo. Mannen stakk innom før jul, og fortalte at han måtte være på hytten i en uke for å se at alt ble ferdig. Det skjønner jeg godt, svarte jeg: Det er SÅ irriterende når det mangler noen lister og småting her og der...

Å neida svarte naboen; Huset er ferdig. Det er et firma som skal innrede hytten med gardiner, senger, sengetøy, sofaer, bilder, pledd og puter og sånn.

Okey----sa jeg ( vel vitende om at denne familien har en årsinntekt på veldig mange millioner kroner) OG ---nå har altså min datter vært på hyttetur...og kommer hjem med bilder fra hytteturen. Og jeg kan bare se på bildene og slå fast at hvert av sengesettene har den nette pris av 2000 kroner, og utenom kommer det puter til 500 kroner stykket--i fleng--på hver seng....

SÅ det er noen som har det!!

Sukk, det er nokon som har det, ja. Eg trøstar meg med at det må vera kjekkare å oppleve gleda ved at ein har råd til ei einsleg dyr pute, enn å ha så god råd at ein kan fylle ei heil hytte med Lexington og Gant og andre merkevarer.
Den gode feen

Innlegg Lisbeth Man Jun 30, 2008 2:45 pm

Bilde 1056union jack.jpg
Denne broderte puten fra Lucinda Chambers har vært avbildet drøssevis av ganger i de utenlandske interiørmagasinene det siste året,men også i norske Rom 1.2.3.(nr4) Nydelige broderte roser langs kanten og union jack i midten, stappfull av detaljer, MEN, den koster 2900 kr, hiiik :o ! Definitivt for mye, sukk og søren, den passer inn både til country og new england stilen.... ønsker meg sånn.....til den prisen er det ikke rart at mange bloggere har satt seg ned for å brodere en så lik som mulig!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene til å se vedleggene til dette innlegget.
Brukerens avatar
Lisbeth

---------

Neste

Gå til Interiørforumet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest