Nooria har sett lyset

Her er det fritt frem for å diskutere om helt andre ting; om alt og ingenting.

Nooria har sett lyset

Innlegg Nooria Lør Aug 16, 2008 9:57 am

Hei. For ca tre uker siden fant jeg disse bloggene, og siden har jeg vært i himmelen. Her jeg sitter og venter på rier er det en nytelse å kunne lese bloggene deres, se på bildene av hjemmene, kreasjonene og hagene deres.

Selv er jeg nok veldig inspirert av stilen shabby chic, og veldig mye males hvitt (med unntak av mitt mahognyfargede piano og de mørke skinnstolene til spisestuen som ikke kan males hvite og som er alt for gode å sitte på til å kvitte seg med). Mannen sier at han av og til på dukke unna for å unngå at jeg maler han også hvit :lol: .

Jeg har denne sommeren også blitt en lidenskapelig hageelsker og ettersom vi i forbindelse med garasjebygging har planert ut litt på eiendommen, har hagen endelig kunne begynne å få form. Jeg har derfor plantet masse nytt, fruktrær, peoner, klematis, rhododendron, gammeldagse stauder osv. I tillegg har jeg fått meg enn ny platting av Herregårdssten innrammet av to vegger med espalier (som er beplantet med villvin) og et uthus... nye "uterom" med møbler og hengekøye.

Jeg syr klær, og gleder meg veldig til å sette i gang med min nye elektroniske Janome maskin etter fødsel og første barseltid. Min "greie" er først og fremst kjoler i ullfilt. Stilen er nostalgisk og jeg bruker gjerne kontrastene mellom det grove ullstoffet og finere materialer som silkebånd og glassperler. Hittil er det først og fremst min lille datter på to som har nytt godt av hobbyen, men jeg drømmer litt om å selge.

Jeg har ikke fått laget meg noen blogg enda. Foreløpig har jeg altså saumfart deres. Men jeg håper og tror at jeg skal bli inspirert til å etablere en i løpet av høsten.
Nooria

Re: Nooria har sett lyset

Innlegg lilleflittig Lør Aug 16, 2008 8:31 pm

Hei! Velkommen velkommen! Håper du vil fortsette å ha det gøy her sammen med oss :) Gratulerer med fremtidig besøk av storken, når kommer den?
Brukerens avatar
lilleflittig

Re: Nooria har sett lyset

Innlegg Nooria Lør Aug 16, 2008 8:35 pm

lilleflittig skrev:Hei! Velkommen velkommen! Håper du vil fortsette å ha det gøy her sammen med oss :) Gratulerer med fremtidig besøk av storken, når kommer den?

Snarest, håper jeg :mrgreen: .
Nooria

---------

Gå til Skravletråd

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester