nytt golv i gammalt hus

Hovedforumet hvor man kan diskutere alt som har med interiør og gjøre

nytt golv i gammalt hus

Innlegg rosa Lør Jun 28, 2008 10:54 pm

Eg treng litt innspel her damer...

Bur i eit hus som i hovudsak er frå ca 1915 (påbygd på 50/60-talet). I det no nyoppussa kjøkkenet (som snart kjem i bloggen) var det fint tregolv under vegg-til-vegg teppet, dette vart pussa og malt kvitt. Neste prosjekt er stova. Det gamle kjøkkenet skal verte tv-stove, og skal ha felles golv med eksisterande stove. I den delen som vert tv-stovce er det overhodet ikkje noko fint golv under linoleumsbelegget, berre plater og eit sabla rot av plankebitar. I eksisterande stove veit eg ikkje kva som skjuler seg under belegget (anna en råte og fanteskap). Me må dessutan heve heile golvet eit par cm pga rørgang med vatn og avløp til det nye kjøkkenet.

Spørsmålet er kval golv me skal velge. Eg ser at heiltregolv, malt eller lakka/beisa hadde vore det mest stilriktige - utan tvil. Det kvite golvet på kjøkkenet er allereie fullt av hakk og stygge striper, etter kun 6 mnd bruk. Men, me ynskjer å ha eit funksjonelt nogelunde moderne hus, blanda med det gamle. ( I yttergangen kjem me bl.a. til å legge skiferfliser, når denne ein gong skal pussast opp).Me har snakka om parkett/laminat, både fordi det er (eller minnar om) treverk, og fordi vedlikehald/reinhald er lett her. Belegg er ikkje spesiellt aktuelt. Men så sit den vesle figuren der og prikkar meg på skuldra då... og kviskrar "ikkje øydelegg huset med nytt golv".

Eg er ikkje ein idealist mtp gamle hus og ting, men eg ynskjer å behalde sjela til huset, samtidig som eg vil forene den med nye funksjonar... Og så vil eg gjerne sovne med rein samvittigheit ;)

Som sagt, litt innspel hadde vore kjekt :)
Brukerens avatar
rosa

Re: nytt golv i gammalt hus

Innlegg Storeflittig Fre Jul 04, 2008 8:52 pm

jeg er litt sånn altfor praktisk og altfor lat til å anbefale noe annet enn furugulv:) genial ide. skal slites, skal ikke vaskes så "grundig" fordi det skal få patina, er ikke noe nøye med osv, og passer utmerket i et gammelt hus. syns det gir sjel, jeg. men.... det er MYKT, slik at det blir riper og ujevnheter bare du tenker på deg, hehe!
Brukerens avatar
Storeflittig

Innlegg rosa Fre Jul 11, 2008 7:54 pm

hehe, mjukt, ja....eg trur kjøkkegolvet (kvitmalt) er furu..

Og for kvar dag som går blir eg meir og meir sikker på at om det er aldri så vakkert skal eg ikkje ha male tregolv i fleire rom! Det er så fullt i hakk og striper, og blir jo skittent før du er ferdig å vaske. Det passar dårleg for ei ikkje så ivrig husmor :oops:

takk for innspelet ditt, storeflittig ;)
Brukerens avatar
rosa

Innlegg Karia Tir Aug 19, 2008 4:13 pm

Men må det malte gulvet være hvitt? Vi har et gammelt nordlandshus (som hus nr 2) og der er det tregulv i stua. Det er hakkete og slitt, men vi elsker det... noe maling er helt slitt vekk, noe av den øverste malinga som er grå er slitt vekk slik at den brune som er unner er kommet frem :D Vi elsker dette gulvet og skitt vises ikke på det heller ;) Jeg elsker tregulv da og syns ikke nå om parkett/tarkett... men vi skal å ha skifer i yttergangen ;)
Karia

Innlegg Storeflittig Søn Aug 31, 2008 8:35 pm

å ja! IKKE male! glemte å skrive det:) olje.
Brukerens avatar
Storeflittig

---------

Gå til Interiørforumet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester