SKJØNNSKRIFT PÅ VEGG

Hovedforumet hvor man kan diskutere alt som har med interiør og gjøre

SKJØNNSKRIFT PÅ VEGG

Innlegg Emmeline Ons Jun 25, 2008 9:31 pm

Jeg driver i disse dager og pusser opp.. (Okey---i skrivende stund ser jeg på de veggene som skal males og venter på arbeidslysten)

Poenget mitt er: Jeg hadde veldig lyst til å skrive med store flotte bokstaver rett på veggen. Jeg har vurdert wallwords, men har i denne omgang slått det fra meg. Det må jo finnes en enkel og idiotsikker måte å kunne skrive på veggen med??? Noen som har en anbefaling????

Min ide er overhead projector...men kanskje noen av dere har bedre ideer???? :D :oops:
Emmeline

Re: SKJØNNSKRIFT PÅ VEGG

Innlegg Storeflittig Ons Jun 25, 2008 9:45 pm

Jeg er helt med på overhead, jeg. Det er ganske idiotsikkert. Jeg har sett det blitt gjort mange ganger, og har selv brukt det når jeg designet en revy/konsert scene. Veldig enkelt, helt gratis, og ganske lett :D
Brukerens avatar
Storeflittig

Innlegg Den gode feen Tor Jun 26, 2008 9:13 am

For mange år sidan (ja, sikkert > 12 år sidan), i ein anna by, i eit anna hus, lagde eg og min dåverande fantastiske sambuar (ikkje kjæreste) eit knalltøft bilde på veggen. Me fotograferte eit motiv på lysbildefilm, brukte lysbildeframvisar, lyste på veggen, og malte med svart der motivet var avbilda. Det vart kanonbra om eg skal få sei det sjølv. Men har du tilgang på overheadmaskin, så er jo det det enklaste av alt :)
Den gode feen

Innlegg Lonek Fre Jul 18, 2008 5:41 pm

Her har jeg brukt overføringspappir og skrevet over. (Overføringspspiret her er et fraktbrev da det var tomt for blåpapir) men det fungerte, fikk omrisset av bokstavene over på døra, slik at det var bare å male over med pensel.

Men hadde ikke brukt denne metoden på et større prosjekt.
Lonek

---------

Gå til Interiørforumet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester