Uke 27: Hvordan blogger du?

Her diskuteres ukens diskusjonstema

Uke 27: Hvordan blogger du?

Innlegg lilleflittig Man Jun 30, 2008 4:16 pm

En hjelpsom medblogger har sendt inn dette temaet:

"Lurer nemlig på hvordan andre blogger.... Har de kun faste blogger hvor de leser og kommenterer, blogger de daglig eller på faste dager.
Svarer de alle som legger igjen en kommentar i sin blogg slavisk, prioriterer de sin egen blogg eller besøker de helst andre sine..."
Brukerens avatar
lilleflittig

Re: Uke 27: Hvordan blogger du?

Innlegg Lisbeth Man Jun 30, 2008 5:32 pm

BildeJa, hvordan blogger man , eller jeg? Som Fint Hemma skrev i et innnlegg er Bloggeri et givande och tagande. Det er utrolig inspirerende og en sann glede å få kikke inn i andres hjem og idebanker, nyte vakre bilder og kunst som så mange bloggere kreerer.
Men det tar tid å hilse på alle og legge igjen kommentarer.
Ønsker selv å prioritere besøk hos mine medbloggere og fremfor alt legge igjen noen hyggelige ord.Men å hilse på alle til enhver tid , det kan jeg ikke klare, det spiser for mye tid. Derimot å poppe innom en gang i blant fungerer fint . Prøver så godt jeg kan å hilse på de som har vært så søt å legge igjen en kommentar, skulle bare mangle. BildeOg har jeg glemt noen er det bare å hilse på igjen så kommer jeg nok innom.
Å blogge betyr blant annet for meg å skape en dialog, utveksle informasjon, råd , inspirasjon og tips. I det hele tatt være med på å berike livet. Jeg ønsker å kose meg med bloggingen på samme måte som når jeg får et nytt interiørblad.
Blogging skal først og fremst være gøy Bilde
Brukerens avatar
Lisbeth

Re: Uke 27: Hvordan blogger du?

Innlegg Pappilotta's Ons Sep 10, 2008 3:14 pm

Tja..si det? Har nettopp lagt ned nettsiden min og lagt det hele over på blog på en måte.. Har ikke akkurat noen dagbokfunksjon - enda - kommer kanskje? Er ny i gamet, men ser og lærer!
Brukerens avatar
Pappilotta's

---------

Send e-post til en venn • Utskriftsvennlig visning • A/a

Gå til Ukens diskusjontema

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester